%-)

det e faan inte långt kvar :P
helt värdelös dag^^ men vad faan gör man inte för närvaro .... resten av tiden lär bli likadan, men vad faan gör det ?
Bror Anders fyller år idag :D:D:D Gratz bro :)
Bara om den här förskyldnigen kunde ta slut så skulle det vara awesome :D eller, det skulle göra att lite bättre lixom :D
Att all depresiv musik ska komma upp på spotify när det egentligen inte borde det e faan ett mysterium.... Jag får köra Hardcore på Angerfist och The kristet utseende (y)
En as cool hardcore låt som jag hittade, snubben har samplat från filmen 300, det gör en automatiskt till kung^^ ( säg till om ni vill ha länk :P )
Jag har inte så mycket mer att säga... jag tror jag ska käka ngt och se en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0