{

Tandläkaren idag....
well well, gårdagen var rätt nice :D Spöade kev i biljard, såg familjen live på skeppsbron ( love 2010 ). inte för jag är ngt av ett familjen fan (har lyssnat på två låtar ) men det var deras massiva subwoofer som räddad mig :D Vrf kommer det aldrig ngn Hardcore artist till sverige :( ? det skulle jag köpa plåtar till DIREKT! Ser ut som man får åka ner till holland när man blir 20 istället... undertiden får jag nöja mig med .flac-filer^^
Köpter vandrar kängor igår :) dom e sjukt dyra... eller mina kosta 3k men på ngt konstigt sätt fick jag dom för 2400 ^^ dagens "fynd " i guess :D
när jag kom hem så var jag trött som ett djur.. lite data sen sova.
Ska gå en bit av sörmlands leden på lördag (imorgon :O tiden går snabbt ) kev villa att vi skulle in till stan sen för att se bla miike snow spelar vi gustavadolfs torget men jag kommer vara helt galet trött...
Australiens fotboll. Galen sport, blandning mellan fotboll och rugby :D ganska intressant att kolla på ^^
Längre än så har jag inte planerat, joo! lämnar sthlm på Torsdag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0