gårdagen

igår så kom några familje vänner över och vi grillade och hade kul. när dom gick var klockan runt 18... jag skulle varit vid enskede ip 17:00... hade tur och pappas polare körde mig dit :)
var inte mycket kvar av matchen och kompisarna var inte så insatta i den så dom visste inte vad det stod... pretty hard fail... Kvällen slutade iaf jävligt roligt :D skurade kev's ballkong med diskmedel och hans lägenhets förenings  sopborste :D han och becc stod och kolla på mig som jag var en idiot^^ ( inget ovanligt ). jävligt kul vare :D
kom hem kl 4 och sov vid 4:15... vaknade vid 15. ska faan inte flippa på dygnet så mycket, så jag ska lägga mig tidigt ikväll... om det inte finns ngn annan balkong att städa xD
Krubbade grekisk idag, as gott (y)
var med och bytte olja och tvättade ena chevan, smörjobb ^^
keep ut the awesomeness
FAbbe

Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg:)

2010-06-22 @ 02:08:35
URL: http://jenjys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0