ho-ho-he-he-hi-hi

Kl halv ett så kändes det som en bra idé att dra ut med emil och chilla :D taggade till ett berg vid E4:an där vi satt och snackade när bilarna susade förbi - tidlöst. Knatade omkring i älvsjö och när vi kom till solberga så bestämde vi oss för att tagga till donken i västberga. Jag hade inte en krona på mig men emil hade kort :D på vägen dit så svängde en polis bil över gatan med nerdragen ruat och frågade om vi hade sett en gubbe i pyjamas med en rulator hahahha. nu vet ni vad sysselösa poliser gör mitt i natten^^ Cheeseburgaren var goood :P  på vägen hem såg vi polisen åkande på cykel vägen xD detta äventyr tog ganska exakt 2 timmar, att man var semi-dragen gjorde bara saken lite mer... intressantare :D
Stay cool ppl :D
Fabbe

Kommentarer
Postat av: Mr. Awesome

Du glömde biten med "sedan messade jag Becc så att hon vaknade" -.-

2010-06-16 @ 22:51:31
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/
Postat av: Mr. Awesome

FUUUUUU *han

2010-06-16 @ 22:51:52
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0