It's monday ^^

Faan jag hatar måndagar i vanliga fall... men nu ere lov så det spelar inte så stor roll, dag som dag lixom :D
har kommit hem till mamma och tror att jag ska njuta av Canal Digitals fulla utbud efter som jag har det i 1,5 månad till :)
Eurosport2 - Intressant kanal, dom visar armbrytning och professionell fotbolls spels ( table soccer ) spelande helt sjukt coolt xD
BBC Knowledge - sänder Topgear :D topgear e alltid nice. Dom drog en jämförelse med att den nya porschen 911 är som en liten smidig dammsugare, ska man tolka det som att porsche e för kvinnor? kanske... jag skulle aldrig köpa en :D
Topgear gör så sjukt härliga diskussioner och experiment etc etc... om du inte har sett det är det din skyldighet som levande människa med tillgång till Internet ;)
Coolt, dom visar drag race på " Motors Tv "
Juste, Terminskortet har gått ut :(
Keep up the good work ;)
Fabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0