<^-║-^>

Planer för morgondagen/denna dag: träffa mor min och köpa vandrarkängor, skulle behöva nya vanliga pjuck oxå... Har spenderat hela dagen med att gjort i ordning bänkar av en tall-stam. använde lite roliga verktyg: Motorsåg, yxa, el-hyvel, bandsåg, kap och ger-såg :D
Bänkarna var till mormor, hon blev jätte glad :) åkte till mormor och morfar som en riktig trädkramare (buss och tåg) för en gångs skull med mitt ny inhandlade sommar kort :D
Snackade en del med kusinen Andreas ikväll/natt, riktigt kul, inte varje dag man snackar med en norrländning :D
Ska hoppa raka vägen i sängen nu med förbifarten badrummet, jag måste köpa ny tandkräm... jag har klämt ut det sista ur den för många ggr ^^
Sleeep weelll :D
Fabian

Kommentarer
Postat av: Mr. Awesome

HÄR ÄR EN DIKT DEN ÄR MVG

Fabian är en man

Schnygga byxor har han

På pingis är han bra

Och i hörn gillar han att våldta

2010-06-17 @ 13:07:35
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0