***

" Pantera - Cemetary gates ", grym låt...
ikväll så ska jag faan bara chilla.
käka glass
dricka cola
se på film
och för hoppningsvis gå och lägga mig tidigt. orkar inte duscha idag ^^ det får jag ta och göra på morgonen xD
Btw, jag börjar se " att hinna med bussen på  morgonen " som en sport. idag blev så gick jag 22 över när bussen gick 25, lite tajt^^ sprang en bit men när jag komm fram till busshållsplatsen så möts jag av Rebeccas lätt irriterade min ( du e två min sen )och en anländande buss, jag bara leer ^^, vad ska man göra... får gå lite tidigare imorgon helt enkelt xD
well måste plugga spanska nu, ffuuuuu
catch ya later :P
Fabbe

Kommentarer
Postat av: Gisella

Rebecca, tjejen i våra hjärtan

Aj hon är värd smärtan

Vår gud

Shit hon måste fixa besöksförbud

Rebecca tjejen i våra hjärtan

Tjejen som missar när hon kissar

Tjejen som fnissar när hon pissar

Rebecca, tjejen i våra hjärtan

2010-03-08 @ 21:10:32
URL: http://giizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0