*

Yo ppl.... lite glest med inlägg här, jag vet...
Episka saker jag har gjort under dagarna ^^
Gick och la mig kl 20:55 igår :O, och gick upp vid sex för att plugga^^
Försökt på mig världsrekordet i " äta non-stop med pinnar " rekordet ligger på 170 st på 3 min... det e fucking impossible !!!!! skulle ta mig typ 3 timmar ^^
Bowlat :P slog även den regerande mässtaren Kevin^^ har inte spelat på år xD men 122 på första serien^^ inte illa. men idag ( dagen efter så har jag haft en jävla träningsvärk.... haltat hela dagen ^^ vet fortfarand inte om det e från bowlingen eller träningen i söndags XD
Idag så hade jag omprov i matte B... gick bra.. tror jag iaf ^^ only time will tell xD
har matte prov imorgon så det e väll bara att sätta igång xD men Kev ville att jag skulle hjälpa han i Photoshop^^ det roliga e att jag vet inte hur jag ska göra ^^ min kära vän youtube <3
Har även inset att om man e dålig så får man gå i skolan länge^^ ska ge faan i att vara dålig i fortsättningen ^^
Pizza Hut + Alice i underlandet^^ pizza var najs, drog i mig en och enhalv pizza, har ingen hungrig bror XD filmen var helt ok, det var en skön karaktär som även 4chan har fasnat för xD Katten, så extremt härlig karaktär :P
i Fredags så övningskörde jag lite, bla till och från mormor och morfar... mamma hade köpt wook som vi käkade där :) extremt gott :P annars så har allt rullat på ganska bra :P
matten väntar på mig.... vill slippa omprov denna gång ^^
hare bra ppl :P
Fabbe

Kommentarer
Postat av: Kevin

Jag vann ju faktiskt andra serien och totalen! :D

2010-03-24 @ 17:52:14
URL: http://litenlejonhane.blogg.se/
Postat av: Fabbe

my bad, my bad. srry, srry. du vann, jag förlora^^

men du tog inte mitt hi-score (122)^^ du lyckades bara tangera det :P men du vann " overall " gz m8. nästa gång ere blodigt allvar :P

2010-03-24 @ 22:00:01
URL: http://fiveminutesalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0