Fredaaaaggg

okey, klockan tio över sju så hörde jag min härliga alarmsignal " Volbeat - A moment forever " Grymt tungt band ( även låt ofc). Danskarna kan sina grejer XD
Mötte ngra klasspolare i frunkish och hoppade senar på tåget med kurs mot kista^^
så hela dagen spenderade vi på att gå på olika föreläsningar, låter tråkit men det var så jävla najs asså. jag kommer inte ihåg vilka föreläsningar det var.... eller jag hade en lapp... men den fick gisella för sig och slänga :'(
men jag var typ på föreläsningar om -  Chattbot, speldator utvecklingen som räddar liv, eller varför ska du köpa en PS3 , Hur ska vi klara oss från en trafikinfark i stockholm, Matrix IV: the green pill, I huvudet på en spel desinger, Fotoni och Peer to peer och framtidens media. Alla var sjukt bra :P Speciellt: Fotomi som hanlade som laser och fibrer, sjukt coolt. Peer to peer och framtidens media, som hanlade om fildelnigens historia mm. Riktigt as kul allt ihopa ;D
det var as många som drog innan dan var slut... dom jävlarna får skylla sig själv :D dom missa en massa intressant.
vid 17: 20 tiden så åkte jag och becc in till söder för att möta Anders, Dirk, Mattias och självklart Niclas^^. Hämtade ut biljeter till " Green Zone ". sen gick vi till en Taco bar, alla beställde natchotalkrik utom niclas som bröt mönstret med en burrito XD när min talrik var slut så såg jag att becc hade 1/4 kvar... " Ere ok om jag tar resten? " blev den självklara frågan xD Hon sa " ja " så jag glufsade i mig det oxå, matvrak som jag e^^
Filmen var helt ok, lite lite pang-pang kanske men den var bra :p
När jag hoppade av bussen på väg hemma så hittade jag en tjuga i trappen ^^
När jag kom hem så visar det sig att bror min har dragit över X antal kompisar... alla satt i mitt rum och kollade film.
Började chata med Kev, han frågade om jag hade Cola, och jag sa - ja, han kom över och jag fick näjet att spöa han i is-hockey spel såsom i chicago :P
Palla att bussarna slutar gå så tidigt, Btw så tog han sista bussen hem, den gick 00:24 (typ).
well jag orkar verkligen inte fortsätta i Photoshop med mitt " avatar projekt "
DVS God natt för min del :p
Take care
Fabbe

Ps X=7. Ds




Kommentarer
Postat av: Kevin

Det blev faktiskt lika på Chigago!

2010-03-13 @ 01:37:37
URL: http://litenlejonhane.blogg.se/
Postat av: Mr. Awesome

Eyy jag hade inte 1/4 kvar... Snarare typ 1/8 :P Jag failar på att äta manligt mycket >_<

2010-03-13 @ 11:11:26
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/
Postat av: Gisella

men förlåt fabian :'( i didn't know

2010-03-13 @ 12:34:50
URL: http://giizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0