Fuuuu, måndag imorgon .....

imorgon e det måndag.... men va faan det e lov snart oxå :P ska iinte klaga :P men det blev sommar tid i natt dvs en timmes minder sömn :( vrf har man " sommartid " över huvudtaget? lovar att det strå ngn wikipedia sida om det^^ får kolla när jag orkar XD.
Igår kväll/natt var faan chill ;) Drog till en polare som fylde år. Vi va typ 5-6 pers där som spelade poker, det var as spännande när jag och sebbe gick all-in mot varandra, kommer inte håg vad som låg ute på bordet (spriten gjorde sitt) han visar sitt ena kort, jag visar mitt ena kort, han har två par med sitta andra kort och jag har triss med mitt andra :) hela gamet slutar med att vi kör " hig-card " dvs att den som drar högst kort vinner, jag mot kev, alla andra har tröttnat. han drog typ upp en 6 och jag en kung :P Det e tur som skilljer vinnare från förlorare, tur e allt du behöver ^^
vid tre tiden vare dax att åka hem, cyklade hem med kev på pakethållaren + att jg var semi-dragen ^^ ( achievement earned ) efter en riktigt trevlig kväll :P

idag har jag spacklat och nu inser jag att jag inte e klar^^ gör om gör rätt dvs. spackla e rätt chill faktiskt. + att jag har kapat två järnfästen som var till ett element, one to go xD
Måste plugga matte ikväll...
hare bra ppl, jag ska fortsätta med arbetet
Fabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0