lÖrdag

vette faan vrf jag vaknade vid tio när jag hade varit uppe till tre^^ well life is a bitch, i guess :P

Spöade pappa i biljard, riktigt vackert faktiskt :P ( säg till om du vill försöka slå mig i biljard, just bring it on )
Drog sen och Tränade men tog lite käk emellan ^^ Träningen gick fiint.
Allt har typ rullat på bra idag, tacos till mat, inte illa asså. men jag e fotfarande hungrig ^^ Fabian + träning = Ett fuckking matvrak  ( Extrem tung ekvation, jag vet :p )
en polare berättade just att vår Fd Klasskompis har fest ikväll.... och hon har inte snackat med mig.... det har sina förklaringar ^^ Well jag sitter hemma och chillar istället, då blir gisella glad iaf ^^
take care :P
Fabian 

Kommentarer
Postat av: Nikita Feiz

I challange you & I'm gonna rock your sucks. Har dock aldrig kört.

2010-03-13 @ 22:16:31
URL: http://nikitas.blogg.se/
Postat av: Fabian

sure, just tell me when and where ^^

2010-03-14 @ 15:05:56
URL: http://fiveminutesalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0