Mån(dag)2

tjoo, första skoldagen på ett tag nu... gick väll rätt hyfsat...
Käket e va skit som vanligt.... dvs att jag e riktigt hungrig nu :)
har väll lite läxor och skit men det e inget jag orkar engagera mig i nu, eller faan, Spanska -.- imperfekt
Den formen e faan lite komisk; " hablar " som betyder " att tala ". i imperfekt så blir det " hablaba " låter så sjukt kul xD
Igår så lovade jag Nikita att jag skulle krama gisella från henne.  JAG KLARADE DET!  utan köttsår och blåmärken ;)  (Achievement earned)
Nu ere dax att fixa mat ( svälter ), och koppla in datan i stereon och dunka musik :P
Fabian

Kommentarer
Postat av: Mr. Awesome

Awesome dude :D



Alltså, jag är den enda som kommenterar den här bloggen... Börjar känna mig rätt stalker-ish o__o

2010-03-08 @ 19:25:14
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0