mellan måndag och onsdag ^^

I Norden är tisdagen uppkallad efter Odens son, den fornnordiska guden Tyr, (på fornsvenska kallad Ti). På latin heter tisdag dies Martis vilket betyder Mars dag. (wikipedia) och det passar ju bra^^ för det e tisdag och mars :P
haft Programmering idag, jag e lite lost när det gäller vektoerar asså "/ men det e bara att kämpa på, som vanligt^^
Enu en härlig och flummig samhellskunskaps lektion... dom får man aldrig för mågga av asså :P
tog med mig matten hem för att plugga lite på substitutionsmetoden och additionsmetoden. bara att nöta in skiten som allt annat :P
Såg andra halvan av " bröllopsfotografen " idag ( såg första halvan igår kväll ). den första halvan e faan bra asså, den andra e inte lika bra men fortfarande sevärd ^^
Det handlar om en värmländning som heter Robin och e typ mellan 20 och 30. Han jobbar på en svavel fabrik (tror jag att det e ) i en liten by. Hans pappa e förman där, så han e lite av överklassen i byn.
Fabriken stängs och Robin inser att det finns inget att gör i byn så han köper en kamera och åker till stockholm för att pröva lyckan där och lära sig allt om den riktiga överklassen ^^
Konceptet kanske låter lite lame, men den e faan kul :P
nu har jag käkat mat och sitter och lyssnar på musik i soffan.
Tror jag faan ska dra och gyma vid sju så borde jag komma hem lagom till nio då House börjar, Soft.
om jag e duktig kanske jag gör lite matte på tuben^^
imorgon ere Whale wars, EPIC!
det e en sjukt bra serie, onsdagar 22.30 på discovery :P
btw " coheed and cambria - welcome home " sjukt bra låt
see ya ppl :P
Fabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0