onsdag

plugget gick helt okej, hade min sista extra svenska lektion idag ;D och helt plötsligt blev jag ännu mer " en i mängden ". Posetivt eller negativt ?, u tell me bro ^^
efter plugget så bestämde jag Niclas och becc att vara smarta så istället för att flockas som duvor kring en brödbit så drog vi in till centrum och jag köpte en bulle och en champis^^ satte oss sedan på bussen med perfekt tajming :P

aprå på ingenting.... Kommer Nikita hem idag ( om jag kommer ihåg rätt så gör hon det )?

På fredag ere future friday @ Kista Science city, samling vid Kista 8:45 för alla er glada som har glömt ^^
Jag tror faan jag e ledig på måndag^^ typ hela skolan ska till romme men jag ska chilla hemma :P då måste jag tagga till gymmet, to get my fat as going ;)
måste börja träna mer typ varannan dag eller ngt kul, så man bygger på musklerna lite iaf :P
Helgen är än så länge oplanerad, pappa lär hitta på ngn man måste göra.... well well, e man ledig så ska man inte klaga :P
Tv boxern funkar igen :D vilket betyder att jag kan se på WHALE WARS tonight, vilket e epic++
Nu e det dax att plugga matte, annars så får jag inga kolakakor som mamma bakar nu :P
Gör inget som jag skulle gjort ;)
Fabbe

Kommentarer
Postat av: Mr. Awesome

Enligt Gisella-man kom Nikita hem i morse. ^^



Kakor = awesome

Whale Wars = FTW = Fabian the Whale

plugga matte = good job

2010-03-10 @ 20:36:35
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0