Söööndag

Tjoo ppl :)
Skola imorgon * sad face *
Tillbaks till verkligheten imorgon, shit vad jag inte e taggad på spanska.... eller det e ju aldrig^^
Well jag fick iaf att skönt avslut på lovet :) Igår var jag hos niclas och när klockan närmades sig åtta tror jag så snackade jag med Kev och taggade över till honom men stanade vid " Vi " och gick in med listan:
Cola
Bröd/frukost
Chips
Korv
Weed (bostonbob's request^^)
Gick ut med 3 L cola, en feeet limpa, två påsar chips och en nachos. " Vi " hade inget weed, konstigt^^
Tajmade bussen ganska najs så det var chill. När jag kommer till kev's place så välkomnades jag av 5 polare, orkade inte vara så extremt social så jag hälsade och började laga mat ^^ hade på ett bra tag. Riktiga män äter mycket mat (y)
En jävla massa korv och pasta blev det. Samtidigt som jag käkade så började vi se på film och min sociala förmåga återuppstod xD
Kvällen var jävligt chill trots att min polare hade glömt min 4 öl... Som tur så har man skysta polare som delar med sig :)
Vid halv 3, 3, så slutade dagen i kev's mammas säng ^^
Vaknade vid 10, drog ut en feet snorkråka och somnade om. vid  11, halv 12, så vaknade jag för att gå upp.
Jag, sebbe och kev försökte äta upp hela limpan, vi lämnade typ 5 skivor ( limpan vägde 900g totalt ).
Rostade limpsmörgåsar med leverpastej och cola, härlig frukost det :D
Tog bussen hem sen vid ett.
Kollade på " luftslottet som sprängdes " hela den trilogin e as bra. det rekomenderar jag till er som inte sett den.
Sena var jag på Båtmässan med Bror och mammas kille . Jag var typ som en liten unge i en godisaffär xD
Nu sitter jag och lyssnar på en " irish drinking song " och Rebecca tjatar på mig att jag ska posta detta inlägg^^
Kanske dax att göra det, om mitt internet börjar bete sig normalt ^^
ha det najs :P
Fabbe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0