Torsdag kväll/natt

So..... klockan e typ ngn stans runt ett. Med system of a down i öronen, skype i bakgrunden och e lite lagom dragen så i så summerar jag dagen xD
Pappa väckte mig 11, lite tidigt om man frågar mig, men med tanke på att vi skulle få besök så var det ganska vettigt att gå upp vid den tiden. Pappas polare och hans svamp (unge) kom över och käkade lunch, jag drog oxå i mig en hamburgare med lite pomes :)
Spenderade början av eftermidagen genom att ringa runt till olika matvaruaffärer och fråga vart man ska lämna in CV om man vill sommar jobba hos dom, gick inte så jätte bra^^
Hade inget vettigt för mig skulle jag vilja påstå så när Dan undrade om jag skulle hänga med till 4sound vid medis så var svaret ganska självklart. JA! Han letade efter ngn " effekt-pedal " (skulle kunna skriva hur mycket som helst på detta ämne men jag orkar verkligen inte, sängen e lockande xD)
Efter det drog jag hem till pappa och vi åkte iväg och käkade på Max. plus att när vi ändå var inärheten av Hornbach så drog vi dit och handlade lite rör isolering (eller vad faan det heter ^^)
Senar på kvällen drog jag över till ett gäng polare. CHILLMODE FTW! Jävligt najs kväll.
Tog sista bussen hem mot älvsjö, och när jag kommer till älvsjö så upptäcker jag att min buss har slutat gå... Men inga sura miner. Kvällen var som sagt NAJS++, så jag ska inte klaga. Det var bara att börja knata med kursen hemåt :)
Så nu sitter jag hemma och e grymt taggad på att sova. Ögon locken har en förmåga att draaaa sig ner mot marken, undar hur det skulle vara på månen där gravitationen e stört låg. Well only one way to find out ^^
I'm out of here peace out, Fabbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0