TorsdaG

sitter och klinkar lite på min gitarr, The ultimat fling atm :P
för typ några dagar så spelade niclas en låt som heter " Svensk ungdom - Frågor till far ". Nationalist låten väcke gammla, mycket gammla minnen. Så kom jag ihåg att min syrra spelade denna låt när jag, pappa, bror och syrran åkte upp till vårt landställe för ganska många år sedan.

Skolan kommer bli lite mer ..... chill dom komande dagarna^^ imorgon ere future friday @kista city, Niclas to reda på att det kommer hållas Street fighter SM kval där då. EPIC!
på måndag åker ju hela Skolan till romme men jag stannar hemma och ...... återhämtar mig från helgen och gymmar^^
På tisdag så ere Tema dag om jag har förstått det rätt. börjar vid tio, sen ska vi göra ngt som antagligen handlar om temat^^. på eftermidagen så har vi svenska prov... om jag ska vara ärlig så tror jag att jag att jag aldrig haft ett svenska prov XD. inte vad jag kommer ihåg iaf, min svenska lärare i nian var as cool; Jag gillar inte prov, jag kan bedöma er på annat sätt ( misstolka inte niclas, även fast jag vet att det e svårt... ). det e väll bara att plugga och hoppas på det bästa ( som vanligt )xD
På morgonen så var det idrott, boxning. riktigt kul och jävlig jobbigt ;D jag slog sönder niclas och han försökte slå sönder mig^^
Har oxå lärt mig lite japanska idag ;) Henke sa några meningar som jag skrev ner, jag lyckades komma ihåg dom i ca 30 sek, men som tur e dom nedskrivan ^^. Jag tror det va:
Vill du åka på en groda till skolan?
jag är en plånbok
och några ord XD

Har en massa ämnen jag måste plugga oxå :( typ Spanska, matte ( men det kan vara rätt chill om man har " flowet " ), engelska och svenska, life i a bitch, i know...

Riktigt sugen på mat nu, magen har börjat kurra ^^

Catch ya later ppl :P
Fabian



Kommentarer
Postat av: Gisella

ttralalala fabian är lång

2010-03-11 @ 18:45:27
URL: http://giizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0