Epic

Episka saker jag har gjort idag:
- Varit på lidingö och käkat frukost/lunch.för att göra en lagom lång historia kort så vare en polare som ville käka där ^^
- Was @ Niclas place x2 (påbörjade programmerins läxan där oxå, det gick inte bra ^^)
- Käkat sushi för första gången (Achievement earned)
-  Fick en feeet nostalgitripp efter genom att lyssna på " yello - the race ". Lyssnade alltid på den låten när jag åkte bil med pappa när jag var liten xD, Så det var najs.
-  chokladpudding, en go klassiker
And thats about it xD

Men palla att min nätverksanslutning e fucked upp och alla har dragit från skype. Well that can only mean one thing " GO TO SLEEP " and belive me, I will :D
Catch ya later ppl :)
Fabbe

Kommentarer
Postat av: Mr. Awesome

Wooow var det första gången du åt sushi? :O Jag tycker bara det blir äckligare och äckligare för varje gång...

2010-03-06 @ 12:34:22
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0