welcome my friends

Tjenare Tjenare!
Nu har jag skapat min första blogg (Achievement earned)
Hella idén på att jag ska börja blogga får ni tacka Niclas, Gisella och Rebecca för. Själv har jag inte riktigt förstått vrf jag ska börja blogga^^
I denna Blogg så kommer ni få uppleva enorma stavfel och särskrivninag (live with it) men även saker ur mitt perspektiv, musik tips och en massa annat skit :)
" five minutes alone " som bloggen heter är en
låt som bandet Pantera har gjort.
Well, med tanke på att jag e ganska lat och orkar inte skriva allt om mig på en gång så får ni lära känna mig " bit by bit " enjoy your stay ;)
Mvh Fabian


Kommentarer
Postat av: Mr. Awesome

Awesomeeee skaffa gul bakgrund så är den perfekt :D

2010-03-04 @ 01:46:43
URL: http://kycklingpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0