/\ /\

Det e lördag, klockan e kvart i nio och jag e trött.... hur gick det här till ??
Var med Nikita igår och vi satt på ett berg och utsatte oss för lite väl mycket kyla... anyways, lätt värt det :p ( tack för en trevlig kväll Nikita :D )
jag har klippt gräset, det var riktigt tjockt så det tog ett tag...
Meckat bil(ar), fortfarande skitig om händerna efter en lång dusch...
Idag har jag upptäckt att:
Glykol e sött som faan xD ( glykol; medel som man häller i kylarvattnet så systemet inte och för att det inte ska frysa )
Flingorna e slut :(
Att jag måste göra SH-analysen
vädret var riktigt vajert :D
nu måste jag hittat på något att göra; sova vs dator vs dra till en polare
keep on dreaming :D
Fabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0