W

Hur ska man hinna; jobba, plugga, träna och göra meningslösa saker samtidigt!? det måste faan innebära ansträngning :(
har iaf hittat ett sjukt coolt albumnamn " There Is A Hell, Belive Me I've Seen It. There Is A heaven, Let's keep It A Secret" har hittat två helt ok låtar so far...
Jag får min lön på lördag, sjukt najs, pengar sitter aldrig fel...
Tror denna helg blir svår att slå om man jämför med den förra... såg Volbeat då, VOLbeat über alles :D men det e alltid chill med ledighet ;)
imorgon ska jag gå till skolans datatekninker och fixa win 7 som os till min nya ihop plockade pc :D
gratis e alltid bra :D vette faan hur jag skulle gjort annars, det skulle kostat ca en femhundring med csn rabatt... skulle nog provkört ubuntu då xD
JAg ska faan sova nu, kl e 22 typ och det kommer bli asnajs ^^
hare bra (y)
Fabian

Kommentarer
Postat av: Kevin

Du har börjat skriva igen! Fuck yeah!

2010-10-14 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0