måndag och tisdag

i måndags körde jag huvudsakligen bröst och lite ben
knäböj ca 4 set
bänk 4 set
incline dunbell press 3 set
cabel cross under ifrån 3 sets ( alla dropsets )
vadpress med varierande fotsättning i smith, 4 set
flyes 3 set
cabel cross ovan ifrån 3 set
dips 3 set
Idag körde jag rygg med david, glömde mina staps.. så det blev rätt mycket grepp träning oxå
Latsdrag 2 sets och det sista setet chins,
marklyft gick ifrån 50 till 110 känndes rätt ok
rod med brett grepp 3 set
alternativa latsdrag i cabel cross 3 sets
rodd igen 3 stes med 2 handtag
eanarmsrodd med kettelbell på 24 kg ( rätt lätt :D )
ska dra iväg till gymvaruhuset och köpa magnesiummoxid xD
räknade ut mitt kcal behov xD ca 3600 kcal ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0