torsdag

lyckades klämma in ett pass ben idag,
2min rodd som uppvärning
till min stora förvåning så var alla stänger och vikter flyttast :o tänkte först WTF... men när jag läste en lapp som hängde där och det stodd att de isolerade podiet efter som det hade varit grannar som klagat. så det blev squats i smith... kunde gå ner längre men det känndes rätt skumt... gick ner så benen var parallela med marken, tror jag kom upp i 110 kg och 13 reps på det settet. tungt.
lårcurl 3 sets, hade tänkt att slänga in ett drop set med jag sket i det, vikten låg runt 40 kg.
ben spark 3 sets som gick tätt bra för utom att stoppningen på den som man sparkar på är typ platt... no pain , no gain...
brenpress, kom max upp i 210 kg, gick förlångt ner känner jag nu... så passlångt att svanket lättade ifrån stödet villket var jävligt klumpigt... aja det e bara hoppas att det går över snabbt...
träffade även en snubbe som jag sommar jobbade med ( Simon ) i omklädningsrummet, sweet att han har börjat på friskis ^^
kanske hinner klämma in ett armpass imorgon efter utvecklings samtalet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0