söndag

söndag morgon och jag har dragit mig till hornstull dagen efter valborg för att bygga lite muskler ... ur gick det då ? dom har fortfarande inte fixat poiet vilket var en besvikelse för mig för jag hade tänkt att jag skulle prova frontböj för första gången men det kind of sket sig... provade i smith men det var mongo...
började med lite mark, gick inge vidare...
det var hör jag insåg att frontböj i smith var mongo ^^
Jag såg på en video när Dorian yates instruerade två andra snubbar när det kom till träning och han han menade på att det var as bra uppvärming innan bänk att köra rotorcuffarna, så körde två snabba set rotorcuffar.
sen blev det bänk, 3 sets. 12 reps 50kg , 12 reps 50kg, 8 reps 60 kg borde prova att maxa snart i bänk^^
sidolyft med shrug 3 sets i kabel, varierade att stå framför och bakom kabeln, så sjukt mycket striktare när man har den bakom sig ^^.
drag till hakan med stång och sen militärpress, 2 set 10 reps vardera. yttligare 1 sett med 10 kg till då 8 reps.
Dips på -19 kg och sen pushdowns kabel. första setet 15 på vardera , nästa set blev det bara 8 var och tredje detsamma som den andra.
3 sets Machine Lateral Raise var av de tförsta var ett dropset
och till sist triceps exstencions set 1 20 kg , 10 st direkt smalbänk , 10 reps
andra setet 30 kg och 5 reps extencions och 10 smalbänk
tredje setet 20 kg och 10 reps vardera
jag hade glömt mitt rassel hemma så eaa:t smakade änu värre än det brukar ...
träningspasset gick hyfsat men det e dagar som denna jag borde köra med en pwo... funderar på att köpa brutal fx...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0