Tisdags

Provade frontböj för första gången^^ tungt var det. borde köra lite mer teknik träning när det gäller knä och frontböj...
frontbög 3 sets och sedan några sets knäböj
benspark, första superset, andra workset och tredje så sänkte jag vikten och bara pumpade så många jag kund på den vikten
Lårcurl 3 sets
marklyft ca tre sets, anders filmade mig så nu kan jag se och kritisera mina lyft för att bli bättre, och det var en del som kunde förbättras^^
körde även friväningar, första gången, började på 50 kg, rätt osmart att böra köra det när jag inte var uppvärmd i överkroppen... men men , gick upp till 70 kg sen vågade jag mig inte på något mer ^^
snackade med min idrotslärare idag ( onsdag ) och han ska gå igenom lite friväningar och söt med mig nästa lektion, fucking awesome :P
Fixade just " EhrlingsArmträning på pdf , kommer bli 36 intresanta sidor att läsa :) men nu måste jag plugga religion :(....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0